Terug in Hanoi

5 juli 2013 - Hanoi, Vietnam

Om 5u aangekomen in Hanoi. Kwamen meteen terug in een sauna terecht. Zelfs zo vroeg was er al veel leven op straat. We liepen door het park waar er veel aan sport werd gedaan. Zelfs de oudste deden mee. Zij schudden vooral met de poep heen en weer. Voor ons een zeer grappig zicht om te zien. Vervolgens kwamen we aan in het Cosy hotel. Onze kamers zijn dan uiteraard ook heel cosy. Door de dag hebben we het Ho Chi Minh museum, het mausoleum van Ho Chi Minh, het presidentieel paleis, de woning van Ho Chi Minh bezochten. Vervolgens zijn we naar Van Mieu gegaan en hebben daar Pho gegeten. Onderweg proefde we ook allemaal van het bekende vietnamese gerecht "hond". Het is een beetje te vergelijken met speenvarken. Na de middag zijn we nog naar het museum voor volkskunde geweest. Vanavond gaan we eten in het restaurant van Lai en Daniel Hoyer.

We hebben Peter Thompson en zijn vrouw ook uitgenodigd.

1. Oma en opa:
    5 juli 2013
    jullie zijn wel heel actief!
    daar ga je achteraf nog veel van genieten!
    tot volgende keer!
  2. Monique:
    5 juli 2013
    Jullie hebben al heel veel gezien en gedaan.
    Genieten maar! Heeft Lena ook "hond" gegeten? (met de gedachte aan Thorn?)
  3. Lena:
    5 juli 2013
    Ik heb zelfs het initiatief genomen mama!
  4. Karin:
    5 juli 2013
    Ik heb van jullie mama gehoord dat jullie een blog hebben en lees nu dagelijks jullie avonturen. Amai, wat een belevenissen !
    Geniet er van en nog veel plezier !
  5. Bab:
    6 juli 2013
    Waaaauw geweldig zeg!!! En wat n knappe foto's.... Geniet ervan, dit is zo uniek om met je hele gezin samen zo' n grave reis te maken! Koesteren...
    Hond op je bord, bah ik mag er niet aan denken. Dat eten van die streetbars ziet er fantastisch uit.. Dikke knuffel xx Babke
  6. Opa en Oma Hogenhout:
    6 juli 2013
    Hond eten/ Nou ja,Bonnie leeft nog.
    Lena heeft de smaak te pakken dus pas op!!!
    Wij zijn blij dat alles zo fijn verloopt Geniet er maar lekker van.
    Knuffel voor allemaal.
  7. Guillaume:
    7 juli 2013
    Hallo Anna,

ik zie nu pas je blog, want ik ben vorige week op kamp geweest.
    Het lijkt me wel speciaal en tof daar. En wat een verhalen.

Geniet ervan.
    Guillaume