Sapa

4 juli 2013 - Bac Giang, Vietnam

We zijn net terug van onze trekking doorheen de Sapa Regio. We zijn nu bezig met ons wat te fatsoeneren en te douchen in een publieke douche van een hotel. Een uitgebreider verslag zal door ons Lena vanavond geschreven worden in de nachttrein terug naar Hanoi. A propos onze rugzakken zijn terug terecht. Ze zijn afgeleverd in cosyhotel2 in Hanoi waar we morgen aankomen.

1. Greet:
    4 juli 2013
    Ziet er allemaal geweldig uit. Ik zie dat Piet al een schoon lief gevonden heeft. Anne is wel maar de enige die met haar hoedje in het landschap past. Fredie, je bent niet de enige die van job gaat veranderen, Prins Filip heeft aan jou een voorbeeld genomen.
  2. Oma en opa:
    4 juli 2013
    we volgen u op de voet , letterlijk en figuurlijk - meermaals per dag : is er al iets?? - belgisch nieuws : de koning treedt af op 21 juli en flipkens speelt seffens de halve finale - nog eens bedankt voor de informatie en " genietervan " !!!
  3. Monique:
    4 juli 2013
    Prachtige foto's. We genieten met jullie mee. Ik kijk uit naar het verslag van Lena. Tot later!
  4. Peter:
    5 juli 2013
    hoezo, onze rugzakken...mijn rugzakken ja..alé 'k zal maar geloven dat ze terecht gekomen zijn zeker. En moet ge dan eerst met uwen hond gaan wandelen voor ze die in de pot gooien of moet ge er gewoon ene uit het asiel meebrengen?
    of is het jullie hond die in de pot zat (want beet die niet regelmatig bezoekers.?) Nu weet fredi hoe ze het moet klaarmaken...kunt ge het nog altijd doen als ge thuis komt. wil het wel eens proeven. teckel met zoetzure saus en soja scheuten. klink wel lekker.
    als ik de fotos zie begint het weer te kriebelen..veel plezier ginder
    peter vervoort