Zonder de Jeep.

29 december 2015 - Dhampus, Nepal

Mama is met het opgezwollen gezicht in een jeep gestapt opweg naar een dorpje, dat een half uur van Australian camp ligt. Dus moesten Femke, Lena en ik samen met de gids de wandeling van 8 uur afmaken. Toen hadden we wel wat meegemaakt. Eerst gingen we gewoon op stap en kwamen we 2 buffels tegen, eerst waren ze gewoon heel rustig maar toen werden ze plots heel agressief. Ze begonnen héél hard te lopen en eerst dachten we: 'Die komen toch niet naar ons' maar toen draaiden ze zich om en begonnen ze naar ons te spurten. Wij liepen allemaal bang weg, maar we waren natuurlijk niet snel genoeg. Gelukkig wist de gids wat hij moest doen. Hij nam een grote steen en deed alsof hij er naar ging gooien, maakte zich heel groot en begon ernaar te roepen. Toen liepen de stieren bang weg. Lena was zo bang van de buffels dat ze op de rand van een berg is geklommen met een scherpe steen in haar hand. Dan zijn we verder gewandeld om te eten daar stond een grote wietplant. (drugs!) We hebben er aan geroken. Het rook naar peper. Dan hebben we er gegeten en hebben we een nepalees spelletje gespeeld. Daarna zijn we verder gegaan naar het dorpje waar mama en papa zaten. Dan zijn we met mama en papa verder naar het Australian camp gewandeld. Toedeloe! Annake

1. Katrien:
    29 december 2015
    ge zijt ne kanjer anna! gelukkig zijn jullie nog 'heel'!

tante katrien
  2. Oma:
    29 december 2015
    Ik zal blij zijn als ik jullie weer gezond en wel zal terug zien.
    Bedankt Anna voor het griezelverhaal Toch maar oppassen.
    Hoe gaat het nu met mama?