Piet in Hanoi

1 januari 2015 - Turnhout, België

Piet gaat vanaf 7 februari weer voor 3 maanden naar Vietnam, meer bepaald naar Hanoi. Hij gaat er de transitie van kleuter naar lager onderwijs onderzoeken en deze vergelijken met de situatie in Vlaanderen. Hij zal een blog opstarten, daarnaast zal hij waarschijnlijk ook nog een blog hebben op de MO-site van Knack.

Wij gaan hem bezoeken de eerste week van april en we houden jullie hier verder op de hoogte.

hartelijke groeten en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen,

Jaak en Fredie

1. Ria Van Dun:
    1 januari 2015
    Ook voor jullie een fijn nieuwjaar. Wat een avontuur! Veel studiegenot gewenst en wij kijken uit naar het vervolg!
  2. Ronny Mertens:
    2 januari 2015
    Beste Jaak, Fredie

Ook voor jullie de beste wensen en ben benieuwd naar de belevenissen in Hanoi.
    Vergeet ook niet te gaan trainen voor ons fietstochtje in de Voerstreek! :-):-)
  3. Greet:
    5 januari 2015
    Beste Jaak, Fredie en kinderen,

De beste wensen voor het nieuwe jaar en ik wens Piet een fantastische ervaring toe in Vietnam.
  4. Oma:
    10 januari 2015
    Vooreerst succes met de examen!
    Daarna goede reis en we kijken uit naar de verhalen uit Hanoi.