Heenreis

30 juni 2013 - Hoan Kiem District, Vietnam

De heenreis is zeer vlot verlopen. We hebben geen vertragingen gehad. Vliegen met Aeroflot was ook een meevaller. Behoorlijk wat ruimte, best lekker eten en meer dan genoeg. Ieder van ons heeft ook redelijk goed geslapen op de vlucht naar Hanoi. Na de landing moesten we ons aanmelden aan de desk "Visa on arrival" met onze "letter of approval" , een pasfoto en 45 dolllar per persoon. De letter of approval was ons vooraf opgestuurd door Lai, onze lokale contact in Hanoi. Hier ging uiteindelijk alles nog zeer vlot.  De problemen ontstonden pas toen we onze bagage gingen ophalen , 3 rugzakken stonden op de band en 3 zijn spoorloos. Een uurtje papierwerk en waarschijnlijk zijn ze morgen terecht. Momenteel weten ze nog niet waar ze zijn, ...Moskou, Hanoi...of misschien wel in Bangkok?
Wordt vervolgd.

1. Monique:
    30 juni 2013
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen. Wel spijtig van de rugzakken.Hopelijk wordt dit snel opgelost. Gisteren zijn hier 11 eendjes uit hun ei gekropen. Schattig! Geniet nog van je vakantie en graag tot later.
  2. Oma en opa:
    30 juni 2013
    Zo Zijn wij ook alweer gerust!
    We zijn met ons Katrien en familie naar het appartement geweest Zij waren blij verrast!
    Een duitser KIttel heeft de eerste rit in Corsica gewonnen.Massale valpartij met alle sprinters.
    Prettige voortzetting!!!!!
  3. Greet:
    30 juni 2013
    Blij dat jullie heenreis vlot verlopen is. Hopelijk komen de rugzakken ook vlug aan. Hoe smaken de pintjes in Vietnam? Genieten is de boodschap!
  4. Jennie Verhagen:
    7 juli 2013
    Fredie, iedereen een fijne vakantie .